Direktlänk till inlägg 13 december 2012

Kärlek

Av sandylilla - 13 december 2012 22:29

Kärlek är inte så lätt.
Det är aldrig lätt att finna en kärlek och kemi till varandra.

Jag har funnit en men jag har förlorat honom nylig.
Det var jättedumt gjort av mej.
Och jag har väntat för länge med att berätta vad jag känner för honom efter jag har dumpat honom för en månad sedan tror jag.
Jag är besviken på mej själv.

Vad saknar jag mest hos honom?
Hans goa, hjärtlig kramar, pussar, hans ögon som lyser överallt i rummet. Det gjorde mej alltid glad så fort jag ser honom eller jag e med honom. Även om jag är jättetrött på morgon men inre mig är full med lycklig och glädje.
Nu förlorar jag kanske honom, en riktig bra kille för mej.
Jag kan aldrig förstår på mej eller förlåta mej själv efter vad jag har gjort.
Jag har mådde inte så bra och var ledsen, känns som hjärtat blödande. Även jag har mått ok iallafall.

Jag har bett förlåtelse och vill återvända mig till honom. Vi får se vad han säger sen.

Som sagt att kärlek är inte så lätt!

Hoppas han läser här, för de gör han ibland när vi var tillsammans.

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av sandylilla - 11 februari 2013 15:27

Jag har varit i Bra & Begnat och lämna saker som jag vill bli av med. Och var också i Röda Korset, lämnade kläder till de fattigdom i världen. Jag var i mio också och kollade på säng. Jag är på jakt efter en ny säng som jag behöver ny. Sängen k...

Av sandylilla - 15 januari 2013 12:53

Jag tycker de tre killar e gudomlig snygg med sexig kropp, deras muskler. Vilka av de tkr du som är snygg??...

Av sandylilla - 9 januari 2013 19:28

Jag har börjat läsa en boken som heter "där regnbågen slutar". Har läste den nu i tredje dag och är närmare till slutet. Jag brukar aldrig att läsa böcker faktiskt, har läste en bok sist ifjol och boken blev aldrig färdig. Det är inte ide att l...

Av sandylilla - 9 januari 2013 16:24

Jag ska försöka sätta igång med tre saker här år. Att börja träna så jag får beachkropp 2013 och äta mer frukt/grönsaker. Jag ska försöka minska min godissugen men det kommer inte bli lätt. Jag ska försöka göra min bästa. Min kära vänner, jag ...

Av sandylilla - 1 januari 2013 23:25

Jag har varit inne i ikea och slg den tavla som jag har velat ha härhemma. Men jag är tveksam tikk att ska jag köpa den eller inte. Eftersom jag vet inte vart passar tavlan in i vardagsrum. Jag kan kansje ha den i min sivrum men... Få se och jag får ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards