Alla inlägg under juni 2012

Av sandylilla - 23 juni 2012 18:42

 


Nu är städning nästan klar.

Jag har dammsugat, fönsterputs och damma.

Och hängt upp kläder också.


Dammsuga-avklart

Fönsterputs-avklart

Damma-avklart

Moppa

Hängt upp kläder-avklart


Men jag ska dammsuga igen sen och moppa också.


Va skitväder har kommit nu men det e tur att jag har gjort fönsterputs innan  


Av sandylilla - 23 juni 2012 12:32

Jag ska städa hela lägenhet idag, jag vill få de rent innan jag reser bort.

Trots jag jobbar som städare (trappstäd) i min vardagsliv och jag måste ändå städa härhemma.


Jag har tänkt att städa:


Dammsuga

Damma

Fönsterputs

Vattenmoppa


Vi få se om jag ska städa alla fyra idag.


Jag kan passa på pga de e molnig idag och ingen sol  

Av sandylilla - 23 juni 2012 12:27

Hoppas att ni har de bra under midsommarsafton igår  

Jag själva skulle till kumla och fira där men jag mår inte bra av illmående och yrelse senare eftermiddag  

Det är inte bra ide att köra dit alldeles själv och mår dålig också.

Men annars det har varit lugnt dag igår och sov jättemycket, vilket det var så fint väder igår medan jag låg inne och sov.


God fortsättningen  

Av sandylilla - 17 juni 2012 11:24

Nu är inte lång kvar till Kroatien 


Det ska bli spännande resa, men jag kommer inte att va inne på facebook eller blogga.

Jag kommer nog inte att lägg upp bilder, vi få se.


Av sandylilla - 17 juni 2012 11:18

Jag är hundvakt till en vän, hon har åkt till sin hemland Polen med sin familjen.

Jag ska ha honom i 2 veckor, nu har gått nästan 4 dagar och det har gått bra fast han har gnällig, yla när jag är på jobbet.

Grannen har lämnat en lapp..

Men vi har pratat och löste sig.

Jag håller tummar att han gör inte omigen nu på tisdag.


Han e skällskapsjukan, älskar verkligen katter men han lät mina katter va.

Katter har vågat gått fram t honom när han sover.

Det funkar ganska bra, vi få se hur går de dagarna och jag tror att katter kommer över snart när jag har hunden hemma hos mig.


Av sandylilla - 7 juni 2012 18:58

Igår skulle jag och min syrran till Markaskogen men det blev inte.

Vi har ändrat oss och tog promenerad runt i Brickeberg och Brickebacken.

Det var så skönt väder igår och svalnar.


Jag har fått träningsvärk idag efter jag har varit i Kvarntorp.

Det e mycket härlig känslan fast det e jobbig att gå när värkar  

Det säger mycket att jag är otränad  

Av sandylilla - 6 juni 2012 17:36

Jag ska åka till markaskogen och tar en promenerar eller jogga.

Min syrran och en vän ska komma också.

Vi få se om jag ska jogga lite eller inte. Jag har faktiskt dåliga kondis, så det är bättre att börja med att tar en lång promenerar.


Hoppas inte att de e mkt myggor i skogen bara, men myggor finns alltid omkring oss och i skogen.

Av sandylilla - 6 juni 2012 17:33

Jag har åkt till Kvarntorp idag, där har dom konstutställning.

Och dom har 427 trappor att gå upp till toppen!


Jag har lyckats att komma i mål men jag har tagit liten paus, mycket kort paus.

När jag har kommit upp till min mål, då gick jag runt och njuter av utsikt överallt, där kan se kumla, någonstans i örebro också.

Jag har också tagit bilder, få se om jag ska lägg ut här.


Men jag kan säjer att jag har varit slutkörda och hjärta bultar jättesnabbt efter jag har trappat upp i hela 427 trappor.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards