Alla inlägg under juli 2012

OS

Av sandylilla - 30 juli 2012 11:28

Nu är de OS gäller!!


   

Det e alltid spännande att titta på

Av sandylilla - 30 juli 2012 11:25

Idag ska jag åka med pappa, syrran och kanske pappas fru till skogen och plockar blåbär.

Undrar om det finns mycket blåbär i skogen nu??

Det är jättegoda med blåbärpaj  

Och undrar hur mycket jag ska få blåbär idag efter plockningar  


Jag ska tar bilder sen och lägg in här..

(och jag ska också lägg in bilder från västerås)


Av sandylilla - 25 juli 2012 16:53

 


Jag e sugen på att ha en tjejkväll någon gång..

Vet inte när och vilka som är villig att va med..


Av sandylilla - 25 juli 2012 16:41

Igår har jag beställt hem två, ska få hem om några dagar och få se om de passar mig jättebra..


Jag ska visa vilka två kläder har jag beställt..


http://www.bonprix.se/produkt/haengselkjol-blue-stone-used-967321/?type=image


http://www.bonprix.se/produkt/virkad-vaest-matt-lila-914847/?style=17366824


Jag kan tar bilder på mej och sätta in här i bloggen.

Det är inte säkert att jag ska sätta in härinne..




Av sandylilla - 25 juli 2012 12:31

Idag är de jättefint väder..

Jag har tänkte att åka till Second Hand idag som ligger i Bista.

Och kolla litegrann därborta, jag har aldrig varit där och få se om jag hittar något därborta.

Jag är på jakt efter en hylla som mina skor kan står där. Har för många skor härhemma  

Älskar skor<3

Men jag ska va ute också och njuter av solen även jag är nyvaken nu  

Sen senare på eftermiddag ska jag tvätta filt idag och få de rent, så katter njuter av nytvättad och doft;)



Av sandylilla - 24 juli 2012 12:33

Vad är din fobi och skräck?


Jag har några fobi men jag har bara en skräck.


Höjdskräck, den ska jag försöka övervinna  

Jag har några eller många fobi men jag behöver inte skriver alla men jag kan nämna några:

 

*Orm

*Myrorna

*Spindel

 

Jag hatar främst ormar, så fort jag ser orm i skogen när jag promenerar då jag måste alltid avbryta min promenerar och återvända hemåt.

Det är kanske löjlig men så är det  

Av sandylilla - 22 juli 2012 12:42

Nu har min semester börjat  

Jag har inte planerat något inför min semester.

Vill inte heller att planerar något utan vill göra de spontan och göra något.

Jag ska ha 2 veckor semester  

Såå härlig!!


Vad ska ni göra under era semesterveckor??

Av sandylilla - 20 juli 2012 18:25

Sorry, jag har ej skrivit något här på ett bra tag efter jag har åkt till kroatien.

Det blir en kort inlägg.
Vi har åkt till Zadar, det e fin stad men det e liten stad.
Vi har badat adratiansk havet, stranden ligger närhet av våra lägenhet, vi har också åkt till en annan stranden som ligger 7 km från Zadar, stranden ligger i Petrcane.
Vi har tänkt cykla dit från Borik som vi bor i till Petrcane men det blev inte.
Vi har varit i Konati och Krka. Konati finns bara öarna som vi kan badar där.
Krka finns massor vattenfall.
Och vi har också varit i gamla staden.
Det e mysig staden med gamla byggnad.
Det e rätt varmt därborta och vi har njutit varje dag av solen, bad, värme.
Ciao!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards